1. novembra 2020 Solution

Facebook vytvoril nové publiká na ešte lepšie zacielenie reklám

Nové nákupné Custom Audiences

Pre každého marketéra alebo online podnikateľa vlastniaceho eshop je dôležitý cielený remarketing. Facebook opäť „zašiel“ ďalej a pripravil ďalšie možnosti na cielenie vlastných publík. 

Facebook pridal dva nové vlastné okruhy užívateľov (Custom Audiences). Pomôže tak inzerentom remarketovať ľudí, ktorí prejavili priamy záujem o nákup ich produktov.

  • vlastné publikum: SHOPPING ENGAGEMENT CUSTOM AUDIENCES

Pomocou tohto publika je možné osloviť užívateľov, ktorí si uložili váš produkt, prehliadli si váš eshop alebo začali s nákupom.

  • vlastné publikum: SHOPPING LOOKALIKE AUDIENCES

Na základe tohto Lookalike publika môžete rozširovať základňu potenciálnych zákazníkov, ktorí na Facebooku vykazujú podobné záujmy, ako vaši skutoční zákazníci.

Výskum Facebooku o remarketingu

Obe publiká majú svoje výhody. Remarketing je vysoko efektívna taktika, čo potvrdil aj samotný výskum Facebooku. Podľa uvedeného výskumu existuje u tých užívateľov, ktorí sú znovu oslovení reklamou, až o 70 % vyššia pravdepodobnosť konverzie. Lookalikes sú tiež marketingovo silné publiká, pretože sa zameriavajú na užívateľov s podobnými nákupnými rysmi a návykmi, ktoré sa zhodujú s ľuďmi, ktorí už od vás nakúpili.

 

Zdroj: NewsFeed.cz, Pixabay.com, Facebook For Business
Text: Jozef Čičmanec, SEO media

,