Nové nákupné Custom Audiences
Pre každého marketéra alebo online podnikateľa vlastniaceho eshop je dôležitý cielený remarketing. Facebook opäť “zašiel” ďalej a pripravil ďalšie možnosti na cielenie vlastných publík.
Facebook pridal dva nové vlastné okruhy užívateľov (Custom Audiences). Pomôže tak inzerentom remarketovať ľudí, ktorí prejavili priamy záujem o nákup ich produktov.
- vlastné publikum: SHOPPING ENGAGEMENT CUSTOM AUDIENCES
Pomocou tohto publika je možné osloviť užívateľov, ktorí si uložili váš produkt, prehliadli si váš eshop alebo začali s nákupom.
- vlastné publikum: SHOPPING LOOKALIKE AUDIENCES
Na základe tohto Lookalike publika môžete rozširovať základňu potenciálnych zákazníkov, ktorí na Facebooku vykazujú podobné záujmy, ako vaši skutoční zákazníci.
Výskum Facebooku o remarketingu
Obe publiká majú svoje výhody. Remarketing je vysoko efektívna taktika, čo potvrdil aj samotný výskum Facebooku. Podľa uvedeného výskumu existuje u tých užívateľov, ktorí sú znovu oslovení reklamou, až o 70 % vyššia pravdepodobnosť konverzie. Lookalikes sú tiež marketingovo silné publiká, pretože sa zameriavajú na užívateľov s podobnými nákupnými rysmi a návykmi, ktoré sa zhodujú s ľuďmi, ktorí už od vás nakúpili.
Zdroj: NewsFeed.cz, Pixabay.com, Facebook For Business
Text: Jozef Čičmanec, SEO media