PPC

Čo rozhoduje o dobre nastavených PPC kampaniach?

PPC je skratkou Pay Per Click, v preklade platba za preklik. Momentálne je najpoužívanejším nástrojom na predaj služieb a produktov. V sieti Google sa nazýva Google Ads. Úspech v PPC kampaniach závisí od: vhodne nastavených kľúčových slov, obsahu zobrazovanej reklamy, výšky miery prekliku (CTR), cielenia, rozpočtu, obsahu landing page a celkovej stratégie.

3 dobré rady pred tým, ako sa rozhodnete pre PPC kampane

  • Pozrite si, pri akých slovách (nazývajú sa kľúčové) si platí pozície vo vyhľadávaní konkurencia.
  • Skúste vyhľadať službu alebo tovar, ktorý predávate cez smartfón. Všimnite si, že sa na displeji zobrazí väčšinou len prvá a to platená pozícia.
  • Na 1. pozíciu vo výsledkoch vyhľadávaní klikne až 67 % ľudí. Platí však, že táto pozícia je najdrahšia.

Plus jedna dobrá rada naviac

Vždy si pripravte aj Brandovú PPC kampaň. Tzn., že si budete robiť kampaň aj na názov svojej služby, svojho produktu alebo názov vlastnej firmy.

Koľko stojí nastavenie PPC kampaní?

Pri PPC kampaniach, tak ako pri správe sociálnych sietí rozdeľujeme správu od kreditu. Tzn., správa účtu klienta sa pohybuje v S4Y od 490 € bez DPH/ mesiac.
O cene za správu rozhoduje niekoľko parametrov:

  • počet a druh spravovaných reklamných kampaní,
  • nastavenia kampaní,
  • reklamných skupín a samotných reklám,
  • frekvencia vyhodnotení (reporting),
  • zmeny v kampaniach,
  • A/B testovanie,
  • úpravy samotných landing pages.

Môže byť cena aj vyššia?

Môže. Náročnejšie PPC kampane a PPC kampane pre eshopy sú posudzované individuálne. Pri týchto kampaniach sa sústreďujeme na komplexné cielenie – vyhľadávacia, obsahová sieť, remarketing, YouTube reklama, reklama v Google Nákupoch. Je nutné vytvoriť samostatné Feedy a na dennej báze kampane sledovať a vyhodnocovať.

„Dobre nastavené PPC kampane privádzajú zákazníkov aj vtedy, keď vy spíte. A to doslova.“

O čo sa postaráme?

Nazdieľate nám prístup do Vášho Google Ads a Google Analytics účtu. Pripravíme analýzu účtov, skontrolujeme nastavenie kampaní, vyhodnotíme kľúčové slová, reklamy, rozšírenia. Skontrolujeme pripravené bannery. Navrhneme riešenia.

Čo sú konverzie a prečo sú dôležité?

Konverzia je akákoľvek cieľová akcia. Za cieľ je možné stanoviť napríklad návštevu stránky s formulárom, s eBookom, ďakovaciu stránku, odber noviniek, poslanie telefónneho čísla alebo emailu, objednávku na tovar alebo službu.

Mám už skúsenosti s PPC a mám účet. Čo s tým?

V prvom rade je nutné vyhodnotiť doterajšie kampane. Tzn., aký mali finančný efekt a návratnosť. Pozrieme sa na konverzie a ich nákladovosť. Po dohode pripravíme analýzu existujúcich PPC kampaní.

Ako dlho trvá nastavenie a správa PPC?

Nastavenie PPC kampaní zvyčajne do 7 dní. Príprava dôkladnej analýzy už existujúcich kampaní s návrhom konkrétnych riešení zaberie 21 – 30 dní.

Prečo S4Y?

Skúsenosti a výsledky. Samozrejme, 1. konzultácia je u nás – BEZPLATNE.

„Ak je nákladovosť na PPC kampane 5% z celku, môžete rozpočet navýšiť a získať tak viac zákazníkov.“