Social media
Čo rozhoduje o dobrých výsledkoch zo sociálnych sietí?
Jednoznačne sú to obsah a plán. A aký obsah? Kvalitný, cielený a pravidelne uverejňovaný. Z toho vyplýva engagement alebo inak povedané, zapojenie a interakcie fanúšikov (Facebook), sledovateľov (Instagram) a odberateľov (YouTube). A plán? Čo chceme dosiahnuť, ako rýchlo a s akým publikom.
3 dobré rady predtým, ako sa rozhodnete pre vytvorenie účtov na sociálnych sieťach
- Na Slovensku je vytvorených takmer 2 500 000 Facebook účtov.
- Vyhľadávania cez YouTube dobiehajú v počte hľadaní Google.
- Instagram je tretia najsilnejšia sociálna sieť vo svete. Hneď po Facebooku a YouTube.
Plus jedna dobrá rada naviac
Sociálne siete zabezpečia okamžité zvýšenie cielenej návštevnosti webu alebo eshopu. Tzn., rýchle výsledky.
Koľko stojí dobrá správa sociálnych sietí?
Správa sociálnych sietí sa skladá zo správy obsahu a zo správy reklám. A podľa toho sa odvíja aj cena za celkovú správu. Do úvahy je nutné zobrať aj sumu za kredit, pri platenom obsahu a reklamách. Ceny za správu sociálnych médií (Facebook, Instagram, YouTube) začínajú v S4Y od 500 € bez DPH.
O cene za správu rozhoduje niekoľko parametrov:
- počet spravovaných účtov,
- typ obsahu,
- cielenie obsahu,
- typ webovej stránky,
- eshop,
- príprava grafiky,
- príprava reklamných kampaní,
- príprava videoobsahu,
- indexácia,
- periodicita nových príspevkov.
Môže byť cena aj vyššia?
Cena závisí od počtu a druhu spravovaných účtov sociálnych sietí. Tvorba obsahu YouTube kanálu je časovo, technologicky a finančne náročnejšia, ako tvorba obsahu Facebooku a Instagramu.
„Ak chcete viac predávať, získať viac zákazníkov, viac návštevníkov, upozorniť na nový produkt, novú službu, novootvorenú predajňu, tak sú sociálne siete tým najlepším riešením.“
O čo sa postaráme?
Od zriadenia účtov až po výsledky. Určíme vhodné publikum podľa oboru pôsobenia. Zriadime alebo upravíme účty na Facebooku, Instagrame a YouTube. Stanovíme stratégiu a jednotlivé ciele. Vytvoríme pútavý obsah. Zabezpečíme, aby bol obsah videný správnou cieľovou skupinou ľudí. A to najdôležitejšie, aby sme dosiahli čo najvyšší počet konverzií – požadovaných akcií.
Je prvotné nastavenie sociálnych sietí dostačujúce?
Sociálne siete sú stále veľmi podceňované. Konečným cieľom veľkej väčšiny firiem je mať zriadený účet na sociálnych sieťach. Ako pracovať s účtom ďalej, aby fungoval efektívne už je nad ich sily. Pritom sociálne siete dokážu byť podporou pre lepšie pozície vo výsledkoch vyhľadávania(link do SEO) a tým zvýšiť návštevnosť cez organické vyhľadávanie(link do Google Analytics). Dokonca väčšina firiem nevyužíva ich plný potenciál, ktorý prinášajú. Sociálne siete (Facebook, Instagram, YouTube), nie sú len zdrojom návštevnosti, ale v poslednom období veľmi dobrým predajným kanálom.
Ako dlho trvá správa sociálnych sietí?
Správa účtov na sociálnych sieťach je dlhodobý a stály proces komunikácie s cieľovým publikom.
Prečo S4Y?
Dlhoročné a overené skúsenosti z praxe. Dosiahnuté výsledky. A navyše, 1. konzultácia ohľadom sociálnych sietí je u nás – BEZPLATNE.
„V súčasnosti už nie je meradlom úspechu na Facebooku počet fanúšikov. Omnoho efektívnejší a rýchlejší spôsob je platená forma propagácie. Tzv., platená a cielená reklama.“