Riešenia pre Facebook

Efektívna reklama na Facebooku

FACEBOOK (v skratke FB) je sociálna sieť, to znamená, že združuje ľudí. A pokiaľ budú ľudia robiť rozhodnutia, či už nákupné alebo strategické, bude možné využívať aj túto sociálnu sieť výhradne vo svoj prospech, a to vhodnou propagáciou seba či svojej firmy. Chcete sa úspešne zviditeľniť doslova zo dňa na deň? Sme radi, že čítate článok práve u nás. Prečo? Máme jednoducho oveľa viac informácii o tom, ako FB funguje ako vy a chystáme sa s vami o ne podeliť. Napríklad s istotou vieme aj to, že žien je na FB väčšina a výrazne častejšie siahajú po tejto sociálnej sieti ako muži. Prispôsobíme teda tomu zverejňované posty (informácie, texty, obrázky videá a pod.) a takmer ihneď získame väčšiu popularitu. Tak preto. V tomto článku zhrnieme všetky možnosti, ako využiť facebookovú reklamu na maximum a zvýšiť tak svoje príjmy.

Test, či obrázok spĺňa pravidlo: „textu menej ako 20% obsahu“: OTESTOVAŤ
Toto pravidlo platilo len do septembra roku 2020. Viac sme napísali v článku  – Facebook zrušil pravidlo 20%.

Vypli nám reklamný účet. Čo s tým?

Your Facebook Ads Account was deactivated. Čo uroibiť, keď Facebook reklamný účet deaktivuje.

Pripojte sa aj vy k našim klientom

Kaštieľ Afrodita patrí medzi TOP reštaurácie na Slovensku. Založili sme firemný profil a pravidelne tvoríme obsah Facebookovej stránky tejto štýlovej reštaurácie.

Facebook je v cielení užívateľa účinnejší ako Google

Na slovenskom FB je registrovaných 2,5 mil. účtov, a preto si myslíme, že by bola pre každú firmu alebo spoločnosť doslova veľká škoda, nevyužiť jeho obrovský zásah a marketingový potenciál. Facebook dokáže cieliť reklamu naprieč zariadeniami a nespolieha sa len na COOKIES, ako Google. Nezáleží na tom, či sa zákazník prihlási cez mobil, PC či tablet. Facebook ho spoľahlivo identifikuje a ak patrí do vašej cieľovej skupiny, ponúkne mu vašu reklamu a zvýši tak šancu na zrealizovaný obchod. Naučte sa, ako funguje Facebook.

Rozdiel medzi Google Ads a Facebook Ads

Oba reklamné systémy majú svoje špecifiká a odlišnosti. Ako merajú konverzie a prečo je tak ťažké ich vyhodnotiť?

Reklamná stránka na Facebooku

Je viacero možností, ako propagovať svoj produkt alebo službu prostredníctvom sociálnej siete. Všimnite si, kde všade sa na FB nachádza reklama:

Ako získať z Facebooku maximum

  • reklama, ktorá sa zobrazuje vpravo na stránke,
  • reklama vložená priamo v príspevkoch alebo na nástenke užívateľa, ktorá sa zobrazuje pri prehliadaní postov,
  • identická reklama ako v príspevkoch, len menšia a prispôsobená pre mobilné zariadenia,
  • reklama na Instagrame (sociálna sieť, ktorú rovnako vlastní FB).

Tieto formáty sa však nezobrazujú len na Facebooku alebo Instagrame. Od roku 2017 využíva FB aj tretie strany v podobe článkov na spravodajských weboch a v Messenger-i (čo je komunikačný kanál pre chat medzi užívateľmi FB) a podporuje tak budúcu úspešnosť marketingu.

Facebook v auguste roku 2020 zmenil užívateľské rozhranie a pripravil množstvo prekvapení pre fanúšikov modrej sociálnej siete.

Čo je viac. LIKE alebo SLEDOVAŤ?

Položili ste si niekedy otázku, čo je lepšie. Mať veľa fanúšikov, ktorí dali LIKE stránke alebo mať hordy SLEDOVATEĽOV (followerov)?

Základné pravidlo Facebookovej reklamy

20% textu a dosť je minulosťou! Aj na tomto prípade vidieť, aká dynamická je sociálna sieť Facebook. Viac info nájdete Facebook zrušil pravidlo 20%. Sústreďte sa na úderný obrázok, ktorý okamžite upúta pozornosť. Ak ponúkate niečo nehmotné, ​​trebárs službu, je niekedy zložité vybrať správny popisný obrázok. V takomto prípade nie je od veci do obrázku pridať aj text. Ako presne funguje Facebook reklama nájdete – Tajomstvo Facebook reklamy odhalené.

Výbornou stratégiou je zvoliť si napríklad dynamickú reklamu. To znamená, že obsah banneru sa pravidelne obmieňa a vy tak máte šancu zaujať zákazníka vždy novým textom či obrázkom. Vytvoriť si platené posty nie je také zložité. Avšak vytvorenie účinnej reklamy si vyžaduje skúsenosti a prax. Dokáže však viditeľne zvýšiť počet kliknutí, znížiť CZK, zvýšiť CTR alebo dokončených obchodov.

Kampane na Facebooku

Ich správny výber je dôležitý. Rôzne kampane ponúkajú iné možnosti nastavenia. Zistili sme, že existuje priama úmernosť medzi návštevnosťou webovej stránky a novými dopytmi po službách alebo produktoch. Návštevnosť je skutočne základným kameňom úspešnej reklamy na Facebooku (Facebook Ads).  Inými slovami, ukazujete ľuďom svoju reklamu a ak na ňu niekto klikne, ocitne sa na vašom webe, Youtube kanáli či Facebookej stránke. Ak to dáva zmysel a váš web umožňuje merať konverzie, použite radšej kampaň Konverzia na webe. Ako ste možno zvyknutí z Google Ads, meranie a vyhodnotenie konverzií, je základným predpokladom na účinné vylepšovanie kampane. Umožní vám to aj Facebooková reklama, kde môžete spoľahlivo zmerať počet predaných kusov alebo odoslaných dopytov.

Prečítajte si článok: Tajomstvo Facebook reklamy odhalené.

Chcem aby ste mi poradili s Facebook stránkou

    Meno:

    Telefónne číslo: *

    Mail: *

    Otázka / Požiadavka: *

    Príloha: